21. april 2015

Tak Løkke

Løkkes resultater Det går fremad i Danmark. Det har i dag fået Løkke til at beklage sig i Venstres nye valgfilm: ”Nu vil Socialdemokratiet så gerne tegne et billede af, at de alene har fået Danmark på ret kurs”. Men det skal ikke hedde sig, at vi socialdemokrater ikke kan hjælpe Lars Løkke med den anerkendelse, han fortjener.

Når man som Venstres formand Lars Løkke omgiver sig med politikere, der mener, at man er Danmarks moralske statsminister eller slet og ret den dygtigste politiker herhjemme, så er der i og for sig ikke noget mærkeligt ved, at det stiger én til hovedet.

Så kan man godt blive lidt irritabel, når man til daglig skal trækkes med kritiske journalister, der vil have svar på ens politik, eller når man skal forholde sig til os socialdemokrater og vores slemme skræmmekampagner.

Det værste for Løkke må næsten være, når han ikke bliver anerkendt retmæssigt af omverdenen – sådan som han beklager sig i Venstres nye valgfilm: ”Nu vil Socialdemokratiet så gerne tegne et billede af, at de alene har fået Danmark på ret kurs”.

Og det er da også for galt, at der med os ved magten nu er skabt flere end 40.000 private arbejdspladser, og at pengene igen passer. Heldigvis forstår Venstre at tage sig godt af deres formand. Derfor har de nu indrykket store annoncer, hvor Løkke smiler om kap med overskriften ”Venstre har sikret Danmarks økonomi”.

Endelig er der retfærdighed til! Men det skal ikke hedde sig, at vi socialdemokrater ikke kan hjælpe Lars Løkke med den anerkendelse, han fortjener.

For selvfølgelig er det ham, der har sikret dansk økonomi. Tænk blot på følgende resultater fra dengang Løkke var statsminister:

• Danmark tabte kun 100.000 private arbejdspladser.
  • Vi fik kun en lillebitte og ubetydelig økonomisk henstilling fra EU.
  • Krisen blev kun aflyst for tidligt to gange.
  • Privathospitalerne fik kun ganske få lommepenge for meget.
  • Budgetterne i kommuner og regioner blev kun overskredet små otte år i træk.

Fortsæt selv listen. Løkke har selvfølgelig krav på, at den er fuldt dækkende....

Del budskabet på Facebook:

undefined