Gå til sidens indhold

VI HAR ET STORT ARBEJDE FORAN OS

Vær med
Velkommen til

Kære dansker

Mette Frederiksen

Statsminister og formand for Socialdemokratiet

Nordjylland Aalborg Øst

Se mere

Efter mange og lange forhandlinger er dagen endelig kommet. Hvor vi kan løfte sløret for, hvad vi i regeringen vil for Danmark.

Jeg mener i al beskedenhed, at vi i fællesskab er nået frem til rigtig meget godt.

For Jer i hverdagen. For de kommende generationer. Og for dyrene.

Nu har vi et stort arbejde foran os!

Danmark har fået en ny regering

Bliv klogere på, hvad vi vil for Danmark.
Og hvordan.

Læs regerings­grundlaget

Se mere

Seneste nyt

Vi vil hæve kørselsfradraget

Målrettet hjælp til danske pendlere

Se mere

Tryghed i hverdagen

Mere velfærd tæt på borgerne

Se mere