En ansvarlig udlændingepolitik

Udlændingepolitikken skal være humanitær og retfærdig for Danmark

Vi tror på, at det er vigtigt at have en ansvarlig udlændingepolitik, der tager hensyn til danskerne og de mennesker, der kommer hertil.

Danmark skal ikke modtage flere udlændinge, end vi kan integrere. Det er helt afgørende for, at vi har evne og overskud til at integrere de mange mennesker, der igennem tiden er kommet til Danmark. Hvis du er enig, så bør du blive medlem af Socialdemokratiet.

Der kommer mange dygtige mennesker til Danmark. For dem skal vi skabe holdbare løsninger, der fokuserer på at hjælpe dem med at integrere sig i samfundet. Samtidigt vil vi sikre kontrol med tilstrømningen til Danmark, så vores velfærdssamfund kan følge med. Vi vil fortsætte den hårde kurs med at stramme nettet om banderne og blandt andet arbejde for, at udviste bandemedlemmer sendes ud af Danmark, så snart det kan lade sig gøre.

Som medlem af Socialdemokratiet vil du være en del af en stor og stærk organisation, der arbejder for at skabe en ansvarlig og humanitær udlændinge- og integrationspolitik. Du får mulighed for at deltage i arrangementer og debatter og lade din stemme blive hørt.

Meld dig ind i dag og vær gratis medlem til den 31.12 2024.

Miljø

En fremtid med mere natur og en sundere hverdag

Uddannelse

Uddannelse for alle