Vil du være med?

Der er mange måder at være politisk aktiv på.

En stor del af socialdemokratiets medlemmerne beskæftiger sig dagligt med lokalpolitiske spørgsmål. Du kan selv bestemme hvor du vil deltage, og hvad du vil beskæftige dig med - og hvor meget tid du vil bruge på det.

Der er masser af aktiviteter - også mellem valgene

Det er sjovt at være med i en valgkamp.

Sætte plakater op, dør-til-dør, dele morgenbrød eller roser ud.

Men det er mellem valgene, det lange træk ligger. Derfor er det vigtigt for en partiorganisation som vores, at der er aktivitet året rundt. Som medlem af socialdemokratiet i København bliver du tilbudt en bred vifte af aktiviteter og events. Der er 1. maj, Grundlovsmøder og Folkemødet på Bornholm for bare at nævne nogle at de faste aktiviteter. De enkelte kredse har arrangementer der både er for kredsens medlemmer og for socialdemokrater over en bred kam. Der er også arrangementer der er for ALLE.

Kontakt din kredsformand

Du kan altid kontakte din kredsformand.

Han eller hun vil helt sikkert gerne bruge dit engagement.

Du kan finde kontaktoplysninger på kredsformændene under fanen "Organisation" og "Kredse". Du behøver ikke være medlem i den kreds hvor du bor, men ofte giver det mest mening, at være aktiv der hvor man har sin hverdag.

Du kan også kontakte sekretariatet

Organisationssekretær

Gitte Messerschmidt