Peter Faarbæk

Sundhedspolitisk konsulent i 3F

Tlf. 22 85 77 04, mail: Peterfa@htk.dk

www.facebook.com/peterfaarbaek

Høje-Taastrup Kommune er vores fællesskab!

Vi skal alle bidrage, og vi skal være der for hinanden. Det er vigtigt både for vores små børn i vuggestuen og for de lidt større børn i skolen, at vi har dygtige medarbejdere, der støtter og udfordrer børnenes udvikling, så de lærer at finde deres eget ståsted i livet og lærer at være en del af et fagligt og socialt fællesskab.

Fællesskabet skal være sikkerhedsnet for dem, som har brug for det. Det giver tryghed i hverdagen, at du ved, at fællesskabet er der for dig, hvis du f.eks. mister jobbet, hvis du kommer ud for en ulykke eller hvis dit barn har brug for særlig støtte.

At være Socialdemokrat er for mig, at vi tager os af de svageste i samfund, der ikke kan selv – og at vi gør det med værdighed og respekt.

Foruden at være gruppeformand for den socialdemokratiske gruppe i byrådet er jeg formand for kommunens Plan- og miljøudvalg, medlem af økonomiudvalget og af ældre- og sundhedsudvalget.

Du kan følge Peter Faarbæk på Facebook ved og klikke her