Sådan kan du hjælpe i valgkampen

Den kommende valgkamp ligger lige om hjørnet og bliver både spændende, sjov og helt afgørende for at sikre, at Høje-Taastrup også efter valget har en socialdemokratisk repræsentant på Christiansborg og ikke mindst at vi får en ny regering og en ny kurs for Danmark.

Høje-Taastrup i udvikling

Vi har en kommunen i rivende udvikling, og udviklingen bliver ikke mindre i årene der kommer, men det er en udvikling der kræver politisk retning og styring, spørgsmålet er hvilken retning, man ønsker.

Redaktøren takker af - ny informationssekretær søges

Redaktøren er blevet formand for Seniorrådet og genopstiller derfor ikke som informationssekretær på den kommende generalforsamling. Så nu er en spændende funktion ledig i partiforeningen, som kalder på en engageret person, der gerne må have flair for IT og skriftlig kommunikation på nettet.

B, DF, og C nej til en uvildig undersøgelse af vores plejecentrer er demensegnede

Det er altså vildt at de borgerlige partier ikke vil bruge 77.000 kroner på en uvildig analyse. Michael Ziegler sad sågar i byrådssalen og fortalte han havde været i praktik på kommunens demensplejecenter Kløverhuset, hvor en aftenvagt havde sat en plastikkop på en beboers dør, fordi aftenvagten derved kunne høre, hvis beboeren åbnede døren

Mød dine byrådsmedlemmer