5. september 2020

Bondo genvalgt

Det bliver borgmester Ole Bondo Christensen, der kommer til at stå øverst på den socialdemokratiske liste til kommunalvalget i november 2021.

Ole Bondo har de seneste 10 år stået i spidsen for den positive udvikling i Furesø, og han har fokus på miljø, velfærd og stærke fællesskaber. Ole Bondo har utrætteligt arbejdet for at genoprette kommunens økonomi og er en sand mester i at samarbejde og til at finde løsninger. Derfor var der fuld opbakning til ham på vores generalforsamling i dag, siger Bjarne Zetterstrøm, der er nyvalgt formand for S i Furesø.

Med Ole Bondo i spidsen vil socialdemokraterne fortsat satse på initiativer, der gør at ALLE i Furesø kommune føler sig trygge, uanset om det er børnehavebørn, skolebørn eller ældre.

- Det er ikke tilfældigt, at Furesø oplever befolkningstilvækst og en positiv erhvervsudvikling, samtidig med at Furesø er den kommune i landet, som flest borgere vil anbefale andre at flytte til.

- Vi har i byrådet stået sammen om at udvikle Furesø til en veldrevet, attraktiv, grøn og omsorgsfuld kommune, og den udvikling vil vi fortsætte, siger Ole Bondo Christensen.

Yderligere oplysninger:

Formand for Socialdemokratiet i Furesø Bjarne Zetterström: 21413021