4. juni 2019

Vælgermøde på Ellegården

D. 4. juni 19 til 21.30 på Ellegården. Stavnsholtvej 168, 3520 Farum

Grundlovsdag den 5. juni skal vi sætte vores kryds til folketingsvalget, og hvis du stadig er lidt i tvivl om, hvor du skal sætte dit kryds, kan du måske blive klogere ved den paneldebat, som Enhedslisten Furesø står bag dagen før, den 4. juni klokken 19 til 21.30.

Paneldebatten finder sted på Ellegården i Stavnsholt i Farum, og her sidder næsten alle de lokale Furesø-kandidater til folketingsvalget klar - altså Allon Hein Sørensen fra Alternativet, Trine Torp fra SF, Rikke Mortensen fra Radikale Venstre, Ole Holleufer fra Liberal Alliance, Mette Thiesen fra Nye Borgerlige, Egil Hulgaard fra Det Konservative Folkepart samt Øjvind Vilsholm fra Enhedslisten. David Trads kommer også.

"Dermed bliver de yderpunkter, synspunkter, fornyelser og nuancer i den demokratiske debat, der gør folketingsvalget så spændende, givende og dramatisk, repræsenteret. Karakteristisk for det danske samfund er netop, at man – trods forskelligheder – kan være i stue sammen, opdage, at de andre måske ikke altid er så tossede endda og lære af hinanden. Det er vi sikre på, at denne lokale valgaften vil bidrage til", lyder det fra Allan E. Petersen fra Enhedslisten Furesø, der altså står bag paneldebatten.