6. oktober 2017

Gang i kommunalvalget

Der er ikke lang tid til valget, så nu er det tid til at gå all-in! DSU inviterer - alle er velkomne

Mia (DSU Formand) og Muhammed (DSU kandidat)

Den 12. Oktober mødes vi kl. 18 i Stien, og planlægger kampagnen. Der er brug for alle og enhver for at sikre, at vi kører en fantastisk kampagne.
Vi starter mødet med en brainstorm, Muhammed fortæller lidt om sine mærkesager og hvad han har gjort sig af tanker omkring kampagner, aktioner og happenings. Derefter en briefing fra formanden om vores kampagne strategi og vigtige datoer.

Efter indledning deler vi os op, i 3 forskellige grupper.

1. Læserbreve
Er du skide god til at skrive? Har du noget på hjerte?
På station 1 får skribenterne lov til at udfolde sig..., her er der mulighed for at få netop det emne du brænder for ud i verdenen. Det er en glimrende mulighed for at få gjort opmærksom på et emne som du brænder for, og ved at alliere sig med Muhammed er der en glimrende mulighed for rent faktisk at få sit læserbrev udgivet.

2. Grafik
Har du styr på de sociale medier? Kan du bare det der med IT? Er du hamrende kreativ?
På station 2 er der i den grad mulighed for kreativ udfoldelse her kan man lave fede grafikker til Muhammeds kampagne, evt. et nyt coverbillede? ;)

3. Kampagner og Happenings
Har du en sjov ide til, hvordan vi kan dele flyere ud på en ny og spændende måde? Skal vi ud og dele crossainter ud på stationen om morgenen?
Dette og mere kan du være med til at beslutte på station 3, hvor kreativiteten også får fuld hammer og vi sørger for at det bliver sjovt at gå på kampagne.

ALLE ER VELKOMNE!
Om man er DSU'er, gerne vil høre mere, eller bare gerne vil hjælpe Muhammed fordi han er en flink gut - er underordnet.