2. maj 2017

Stort fremmøde til 1. maj

S i Furesø afholdt 1. maj i Værløse Bio & Cafe. Der mødte næsten 100 personer op og hørte taler fra Regionskandidat Rie Holst, Folketingsmedlem Nick Hækkerup, DSU formand Mia Fallentin og Borgmester i Furesø Ole Bondo Christensen. Inden da havde en større del af medlemmerne trodset morgenkulden og gået i optog gennem Værløse med sang, røde faner og hornorkester.

1. maj

Under en opstigende sol samledes medlemmerne foran Mosegaarden og gik i optog gennem gader og stier i Værløse. Der var sang, hornorkester og selvfølgelig de obligatoriske røde faner. I spidsen for optoget gik 1. viceborgmester Preben Sandberg Pettersson, der denne dag fejrede rund fødselsdag (60 år), stort tillykke til ham. Optoget sluttede på torvet foran Værløse Bio & Cafe, hvor endnu flere af medlemmerne stødte til og sang med på de røde sange - og det blev selvfølgelig også til en fødselsdagssang i dagens anledning.

Efterfølgende fortsatte arrangementet inde i Biografen med morgenbrød og varm kaffe. Der var taler af Regionskandidat Rie Holst, Folketingsmedlem Nick Hækkerup, DSU formand Mia Fallentin, Borgmester i Furesø Ole Bondo Christensen og selvfølgelig endnu flere sange.