Arrangementer Viby partiforening

Som den første i en række spændende events, arrangeret af Socialdemokratiet Viby J, inviteres I hermed til fremvisningen af den prisvindende dokumentar "Lykkelænder". Torsdag den 7. november 2019 kl. 19:00 - 21:00 på Viby Bibliotek, Skanderborgvej 170, 8260 Viby. Filmen er instrueret af Lasse Lau og omhandler relationen mellem Danmark og Grønland. Instruktøren vil selv være til stede denne aften og efter filmen indgå i en samtale/debat med vores bestyrelsesmedlem Jesper Kjeldsen, der igennem et årti har boet, rejst og arbejdet i Grønland. Det er gratis at deltage for Viby J medlemmer, tilmelding er påkrævet og bindende inden 1. november 2019 - først til mølle. Tilmelding kan ske på: Socialdemokratietvibyj@gmail.com. Skriv i emne: "Lykkelænder" + "Fornavn og Efternavn" Ikke medlemmer kan købe billetter på: https://billetto.dk/e/socialdemokratiet-viby-j-praesenterer-lykkelaender-med-oplaeg-af-instruktor-lasse-lau-billetter-390048/

Lighed i Sundhed

Filer: