Socialdemokraterne Langå og Omegn

- din lokale partiforening Hos os bliver din stemme hørt

På gaden til Open by Night

Vi har det godt sammen i vores lokale partiforening.

Hvert efterår holder vi fællesspisning for medlemmer. Her mødes vi under hyggelige former, spiser og snakker sammen. Der vil også være et kort politisk oplæg fra vores lokale politikere.

Hvert forår holder vi generalforsamling. Vi indleder med et stykke mad, inden vi går over til den formelle dagsorden. Her kan du indsende forslag til politiske tiltag, til foreningstiltag eller til politiske tilkendegivelser. Dit forslag vil blive fremlagt, debatteret og stemt om. Derefter vil det, hvis det vedtages, evt. blive sendt videre til kreds og/eller hovedbestyrelse.

Vores forening i Langå og Omegn har to byrådsmedlemmer og en kandidat til Folketinget.

I byrådet sidder Karen Lagoni og Iben Sønderup.

Til Folketinget opstiller Iben Sønderup. Se Ibens folketingshjemmeside her

Socialdemokratiet Langå og Omegn er aktive, både i det daglige og i forbindelse med valgkampe, og vi er ofte til stede ved lokale arrangementer i Langå.

I vores lokale partiforening kan du være med til at beslutte valg af byrådskandidat, regionsrådskandidat, folketingskandidat og europaparlamentskandidat.

Du kan også være med til at formulere partiets politik og deltage i debatmøder og møde kendte politikere fra alle niveauer.

Kort sagt: Din stemme bliver hørt.

Bliv medlem af Socialdemokratiet