Nyhedsbånd

Generalforsamling 2020

Onsdag d. 4. marts 2020 holdt vi generalforsamling hos Socialdemokratiet Langå og Omegn. Mange gode partimedlemmer var mødt op, og stemningen var i top. Efter et par stykker lækkert smørrebrød bød partiformand Christian Pedersen velkommen. Der blev valgt ny bestyrelse. Partiformanden fortsætter. Du kan se resten af bestyrelsen under “Bestyrelsen” i topmenuen her på siden. Generalforsamlingen indstillede enstemmigt Iben Sønderup til at fortsætte som folketingskandidat, hvortil der skulle have været valg på kredsgeneralforsamling i Socialdemokratiet Randers Sydkreds d. 17. marts. Vi afventer ny dato for kredsgeneralforsamlingen, som blev aflyst pga. corona-nedlukningen.

1. maj i Langå 2020

Efter statsminister Mette Frederiksens pressemøde mandag d. 6. april står det nu helt klart, at 1. maj i Langå må aflyses.

To S-byrådsmedlemmer fra Langå og Stevnstrup 2018-2021

Læs mere om dine lokale byrådsmedlemmer her:

Bliv medlem

Som medlem af Socialdemokratiet kan du deltage i beslutninger, vælge en folketingskandidat i din kreds - eller selv stille op. Du kan også deltage i valgkampe, kurser eller debatter.