Hvordan bliver jeg aktiv i partiet?

Som ny i partiet står du sikkert med overvejelser om, hvor du kan bruge dine kræfter. Samtidigt er du måske i tvivl om, hvor meget tid du kan bruge. Lige meget hvad er du vigtig i forhold til at støtte det socialdemokratiske projekt. Uanset om du har 5 minutter, 10 minutter eller en hel aften, er der masser af ting, du kan gøre for at blive en aktiv socialdemokrat.

5 MINUTTER:  STØT OS PÅ DE SOCIALE MEDIER

Giv et like til Mette Frederiksen og følg formandens gøren og laden.

Giv et like til Socialdemokratiet og bliv opdateret med de vigtigste kernesager.

Giv din lokale folketingskandidat og europaparlamentskandidat et like, og støt ham eller hende til de to kommende valg. Se hvem der er folketingskandidat  eller europaparlamentskandidat i dit område.

10 MINUTTER:  GIV DIG TIL KENDE

Fortæl dine venner på Facebook, at du er blevet medlem af partiet. Og fortæl dem, hvorfor du har valgt at melde dig ind, eller hvad du særligt brænder for.

1 TIME:  HVERV EN VEN

Vi vil altid gerne være flere i fællesskabet, så hvis du har en ven, ægtefælle eller kollega, som trænger til et lille skub for at blive socialdemokrat, kan du få dem til at melde sig ind her.

1 AFTEN:  MØD ANDRE SOCIALDEMOKRATER

Giv et kald til din lokalformand og kom med til det næste møde i din partiforening. Find din lokalformand

VIL DU STØTTE PÅ EN ANDEN MÅDE?

5, 10 eller 100 kroner - du kan altid støtte Socialdemokratiet på MobilePay: 36312. Du kan også donere penge med betalingskort her.

Læs mere om, hvordan du kan deltage i møder lokalt

Læs mere om lokale aktiviteter og kampagner