Hånden på hjertet

I skrivende stund er der nøjagtigt et halvt år til kommunal- og regionsrådsvalget. Forberedelserne har stået på længe og stærke hold er klar både i Albertslund og Høje Taastrup. Selv gør jeg klar til at føre valgkamp som Taastrup kredsens kandidat til regionsrådet i Region Hovedstaden. Helt grundlæggende er opgaven at skabe opmærksomhed omkring region og regionsrådsvalg.

Bæredygtighed

Hvad kan vi gøre for at sikre os at der fortsat er ressourcer nok til næste generation? I dag er vi 7,5 milliard mennesker på jorden og tallet vokser.  Dette optager mange af os, og derfor har vi fået tilføjet princippet, til Socialdemokraternes nye principprogram: Bæredygtighed og Ansvar

Pressemeddelelse

Den seneste tid har været præget af en række episoder i kommunen som betyder at, at flere borgere giver udtryk for at de føler sig utrygge når de færdes forskellige steder i kommunen. Man oplever skyderi, overfald og grupperinger af banderelaterede personer der er med til at skabe utryghed, bl.a. ved vores stationer og i byens rum.

Byrådsforslag om tryghed

Det må og skal være sådan at man altid kan færdes trygt i kommunen uanset hvor man er, ikke mindst på vores stationer og i boligområderne hvor mange mennesker har behov for at færdes hver eneste dag, her skal vi sikre det er trygt at færdes.

Mød dine byrådskandidater