Status for kultur- og fritidsområdet

Byrådet er netop blevet præsenteret for statusrapporten for fritids- og kulturområdet 2017. Rapporten giver os et samlet overblik over alle de politikker der er vedtaget under fritids- og kulturområdet samt hvad kommunen har arbejdet med i 2017 indenfor området. Samtidig er rapporten et godt stykke værktøj til at diskutere hvad der skal ske på området i fremtiden.

I trafikkens tegn....

Onsdag aften var vi samlet en halv snes partiforeningsmedlemmer på rådhuset, til at debatterer hvilke trafikudfordringer vi ønskede at få med på årets vejbesigtigelse. Lørdag var det så blevet tid til at få afviklet vores åbne trafikdebat, som tog udgangspunkt i den trafikplan for togtrafik i Danmark, som Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen der har udarbejdet og udsendt i foråret 2018.

Pengene skal tilbage til områderne

Jeg vil gerne i dette nyhedsbrev komme ind på overenskomstforhandlingerne da det fylder rigtig meget hos rigtig mange lige nu. Vi har i Danmark en fantastisk måde at organisere os på.  Via fagforeningerne får vi afgjort interesseforskelle, som eksisterer mellem arbejdsgivere og ansatte.

Kvalitetsrapport om skolevæsenet

Kommuner er forpligtet til at udarbejde kvalitetsrapporter for skolevæsenet og de enkelte skolers niveau i forhold til nationalt og lokalt fastsatte mål.  Det er en udmærket kvalitetsrapport vi har fået præsenteret, hvor vi kan se der er fremgang at spore, men hvor der også er plads til forbedring

Mød dine byrådsmedlemmer