Mange fejl i kommunernes sagsbehandling

I 2014 fandt Ankestyrelsen fejl i 29 procent af sagerne, som borgerne klagede over på socialområdet. Men fra januar til september i år er tallet steget til 38 procent, viser tal fra Ankestyrelsen. Det er ny rekord.

2018, et nyt og spændende politisk år

2017 er gået på held, og et nyt år – 2018 - er skudt i gang. Politisk bliver det uden tvivl et spændende år, ikke mindst landspolitisk bliver det interessant at følge regeringens kvaler internt såvel som i samarbejdet med dets støtteparti Dansk Folkeparti. Der skal ikke meget fantasi til at forestille sig at samarbejdet i blå blok bryder sammen, og der bliver udskrevet valg.

Jule- og nytårshilsen

Nu er julen overstået og året gået. Fra partiforeningen sender vi en lille hilsen til alle vores medlemmer. Vi sluttede i 2016 af med valg af ny folketingskandidat i Taastrupkredsen. Efter en intens valgkamp mellem flere kandidater fik vi til slut valgt Anne Sina. Vi håber snarest muligt at få Anne Sina ind på Christiansborg.

Valget er overstået. Nu er det i arbejdstøjet

Nu er det ved at være to uger siden, der var kommunalvalg. For os her i Høje-Taastrup kommune gik det desværre ikke, som vi havde håbet, på trods af en meget flot indsats fra kandidater, bestyrelse og øvrige medlemmer. Tilbagegang blev desværre resultatet, ikke blot en mindre tilbagegang, men en tilbagegang, der bl.a. grundet manglende valgforbund også samtidig betød, at vi gik fra 7 til 5 mandater.

Mød dine byrådskandidater