Valget er overstået. Nu er det i arbejdstøjet

Nu er det ved at være to uger siden, der var kommunalvalg. For os her i Høje-Taastrup kommune gik det desværre ikke, som vi havde håbet, på trods af en meget flot indsats fra kandidater, bestyrelse og øvrige medlemmer. Tilbagegang blev desværre resultatet, ikke blot en mindre tilbagegang, men en tilbagegang, der bl.a. grundet manglende valgforbund også samtidig betød, at vi gik fra 7 til 5 mandater.

Kære alle

Valget til Regionsrådet i Region Hovedstaden er nu afsluttet, og vi har fået det endelige resultat. Et resultat som desværre ikke stod mål med vores forhåbninger og den valgkamp, som vi havde stablet på benene for vores regionskandidat Claus Heje.

Nye almene boliger skal være billigere

Socialdemokratiet på landsplan har fremlagt et nyt boligudspil, der skal sikre flere og billigere almene boliger. Det vil betyde lavere husleje for de mange nye almene boliger, som planlægges opført i Høje-Taastrup. Læs også vores VALGPROGRAM under artiklen

Stem på Claus Claus Heje til Regionsrådsvalget

Jeg tillader mig at give et lille opråb til alle os, der er medlemmer i partiforeningerne til at huske at stemme ved Regionsvalget også. Og ikke mindst at stemme personligt på vores egen kandidat Claus Heje. Claus står som nr. 16 på stemmesedlen under liste A.

Mød dine byrådskandidater