Mette Frederiksen skyder kommunalvalgkampen i gang med turné

Mød Socialdemokratiets formand Mette Frederiksen og en række borgmestre og borgmesterkandidater, når Mette Frederiksen er på turné rundt i Danmark fra den 15. - 18. august. Du kan møde hende og din lokale borgmesterkandidat til en filmforevisning, ved et politisk stormøde, et læsermøde, et sønderjysk kaffebord og meget andet. Nogle arrangementer kræver tilmelding.

Tirsdag d. 15/8:

Randers

Mette Frederiksen og borgmesterkandidat Torben Hansen taler på Rådhustorvet i Randers tirsdag d. 15. august kl. 13.00 i forbindelse med Randers-ugen.

Knebel

Mød Mette Frederiksen og borgmesterkandidat Ole Bollesen ved Knebelbro jolle og bådehavn, Holmbjergvej 52, Knebel kl. 14.40.

Bønnerup

Mød Mette Frederiksen og borgmester Jan Petersen tirsdag d. 15. august kl. 16.00 på Bønnerup Havn.

Frederikshavn

Mød Mette Frederiksen og borgmester Birgit Stenbak Hansen til stormøde på Frederikshavn Gymnasium, tirsdag d. 15. august kl. 19.30.

Onsdag d. 16/8:

Herning

Mette Frederiksen, Mogens Jensen, regionsformandskandidat i Region Midtjylland, Anders Kühnau, og borgmesterkandidat i Herning, Tommy Højmark Tønning, stiller op til politisk speeddating. Det sker på Herning Bibliotekerne, Østergade 8 i Herning d. 16/8 kl. 13.00.

Gødvad ved Silkeborg

Mette Frederiksen og borgmesterkandidat Søren Kristensen taler i Peter Sabroes fødeby onsdag d. 16. august kl. 15.00 på Gødvadskolen, Harsnablundvej 1, 8600 Silkeborg.

Skanderborg

Mette Frederiksen og borgmester Jørgen Gaarde inviterer til forevisning af filmen ”Der kommer en dag” i Skanderborg Kulturhus, onsdag d. 16. august kl. 17. Tilmelding er gratiswww.tilmeld.dk/biograf

Vejle

Mette Frederiksen deltager i læsermøde på Vejle Amts Folkeblad onsdag d. 16/8 kl. 18.30. Deltagelse og tilmelding er gratis, men der er et begrænset antal pladser. Bestil billetterfolkebladetlive@vafo.dk (maks. 2 per bestilling) senest d. 13/8.

Torsdag d. 17/8:

Esbjerg

Mette Frederiksen og borgmesterkandidat John Snedker inviterer til rundtur i Esbjerg torsdag d. 17. august kl. 9.45 ved De Hvide Mænd, 6710 Esbjerg V.

Kolding

Mette Frederiksen taler på Skamlingsbanken kl. 11.30. Borgmesterkandidat Christian Haugk introducerer.

Sønderborg

Mette Frederiksen og borgmester Erik Lauritzen inviterer til sønderjysk kaffebord torsdag d. 17. august kl. 15.00 på Det Sønderjyske Køkken, Perlegade 50, 6400 Sønderborg. Tilmeld dig gratis www.tilmeld.dk/kaffebord.

Svendborg

Socialdemokratiet inviterer til politisk stormøde Mette Frederiksen og borgmesterkandidat Bo Hansen i Svendborg d. 17. august fra 19.00-20.00. Arrangementet afholdes i Svendborg Borgerforening. Tilmeldingwww.tilmeld.dk/stormoede

Fredag d. 18/8:

Jyderup

Mød Mette Frederiksen og Christina Krzyrosiak Hansen, borgmesterkandidat i Holbæk Kommune, fredag den 18. august kl. 11.30 ved Jyderup Højskole.
Adressen er Sølystvej 2, 4450 Jyderup.

Ballerup

Mød Mette Frederiksen og borgmester Jesper Würtzen ved Skovlunde Centeret, fredag d. 18. august kl. 14.30.